Is it something supposed to stand here? Well ... Hi

Tjenare! Det var ett tag sedan...
Min uppdatering har varit guld, jag vet. I was born this way.. Men det har hänt ganska mycket de senaste dagarna. Har varit med många dels haft fotbollsträningar/matcher. Tänker inte skriva något mer om det, men ni ska få ny information om morgondagen. Jag har fotbollsmatch i Luleå mot Alvik klockan 5. Sedan efter den matchen så ska jag och Emelie fara och se Jag Saknar Dig. Jag vet att jag är lite efter att se den nu.. men det spelar ingen roll. Varenda människa som har sett den tycker den är väldigt bra och sorlig. Så den har ju ett bra rykte.. Eller håller ni inte med om det? Aja... Nu gör jag inte så mycket, jag läser olika bloggar och chattar med people. Ni får bilder imorgon efter bion!

Bajs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0