Har ändå ingenting att göra...

WHO?
Vem är i rummet med dig: Min dator
Vem fick du sms av senast: Emelie
Vem tänker du på nu: Ingen
Vem pratade du senast i telefon med: Pappa tror jag

Vems hus var du i senast: Bea's kanske..

Vad sa du senast: Hejdå, tror jag..
Vem önskar du att du var med nu: Det vill du allt veta?
Vem är din favorit släktning: Eh, jag gillar ju antagligen alla. De har ju bara olika personligheter?!
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Skriver it det här..

WHERE?
Vart är din telefon: Just bredvid mig på min högra sida.
Vart är din mamma: I sitt sovrum
Vart är din pappa: I sitt sovrum

Vart sover du: Jag blir upptejpad på taket... Antagligen sängen 
Vart handlar du mest? Stan ^^
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Mamma köpte den från någon affär

Vart åkte du senast med bil: Mio (möbel affär)
Vart i ditt rum är du: Utanför

WHAT?
Vad åt du senast: En oxfilé bit med makaroner

Vad drack du senast: mjölk
Vad är de för färg på dina byxor: Gråa mjukisar
Vad är den närmaste saken som är blå: Gardinen
Vad gillar du mest med skolan: Folket!
Vad är din favorit färg: Svart och röd
Vad är din favorit hemsida: Facebook 
Vad är ditt favorit sko-märk: har inget
Vad hör du just nu: Martin prata
Vilken film såg du senast: the boy in the striped pyjamas tror jag

WHY?
Varför går du i skolan: -.-
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter: Säg det..
Varför går du i någon sport: Det är kul, och det är inte dåligt för kroppen att träna serru! ;)

WHEN?
När är din födelsedag: 10:e oktober
När köpte du senast nya byxor: Typ 1.5 vecka sedan
När var senaste gången du tände ett ljus: Vet it
När var du senast i skolan: idag
När träffade du din pappa: 3 timmar sedan kanske.
När du pussade någon med motsatt kön senast: Om det handlar om en serriös puss/kyss... aldrig
När du hånglade med någon: Vet inte, det var på något disco..

Sovit i en annan säng: 6 dagar sedan
Tyckt att din kusin är het: Nope, jag har mina gränser
Sovit naken: Jag tror inte det.. Om man typ inte var 4..
Kört över hastighets gränsen: Nope
Målat om ditt rum: tapetserat
Dansat framför en spegel: jå

Fått hicka: ja?

Dumpat någon: Nej
Stulit pengar ifrån en kompis: Nej?
Hoppat i en bil med folk du just träffat: Nä
Varit i slagsmål: Inte ett allvarligt slagsmål
Smugit ur ditt hus: Jopp
Haft känslor för någon som inte haft det för dej: Jopp
Blivit arresterad: Nepp
Hånglat med en främling: Jadå
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: Ja?

Varit förälskad i en granne: Haha, nej
Struntat i skolan för att göra något roligare: Säkert... 
Sovit i en säng med någon av samma kön: Ja
Sett någon dö: Ja, två gånger
Varit i ett plan: Jopp

Kysst en bild: pussat ja
Sovit till 3: japp
Älskar eller saknar du någon just nu: Ja det gör jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0