Typiskt.

Snart somnar jag..
så detta får gå undan.. Som ni såg i förra inlägget så har jag städat mitt rum och gjort svenska läxan.
Jag ska berätta kort om dagen. Det var en helt vanlig skoldag, jag och Linnea drog på Sunes under lunchen. Det var gott, och Linnea betalade.. så tack sweetheart!
Jag väntade på skolan till halv 7! Freppo, filip och olle pratade om något möte. Först brydde jag mig inte, men sedan frågade jag. Och det mötet med franskan. Så jag fick typ panik. För man var tungen att fara till det. Så jag ringde pappa och fråga om han kunde komma, och allt löste sig. Han kom.

Varför jag stannade på skolan till halv 7 är ju inte normalt.. Men jag spelade LITE pingis denna gång, jag kollade mest på när de andra spelade. Sedan rann tiden iväg, och då skulle jag hem och äta. Då var det bara jag och filip kvar. Och han tog min mössa hela tiden och kastade snö på mig. Hehe. Så då rann ju tiden ännu mer. Tll sist var det bara en timma kvar innan mötet började, jag tyckte det var lite onödigt att fara hem då. Så då stannade jag och snacka med filip.

Alltid när jag säger att jag ska göra korta inlägg så blir de ju inte det!

Men här får ni en bild.




Godnatt!


Kommentarer
Postat av: linaengström(:

så fin du är! :)

2011-02-22 @ 16:23:23
URL: http://linaengstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0