Sista inlägget för denna dag.

Någon som är trött?
Själv håller jag nästan på att somna, så jag får väl skriva inlägget snabbt. Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg, så det känns lite "annorlunda".
Idag har jag varit på fotbollsträning och den gick jättebra. Det har börjat en ny tjej i vårat lag och hon är målvakt, så jag fick som en til kompis (eftersom jag är målvakt.) Agnes var på träningen idag, men hon kolla bara på. Kan ni fatta hur kul det var att få träffa henne! Hon har inte tränat på hela vintern, och jag har typ saknat henne jäte mycket. Men nog pratat om det..
Jag har varit hos farfar också som jag sade i mitt videoinlägg. Men här får ni tre snabba bilder som jag tog.

Det blev en plätta och ett glas oboy till "kvällsfika".

Hallonsylt var det enda jag såg så jag tog det på.

Och till slut tummen upp, bara för att. Hellre glad än ledsen!

Detta blev ett konstigt inlägg men whatever.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0