Jag tror jag är vid liv.

Som man ser..

Min uppdatering har varit lika dålig som en sengångare springer..
Jag kommer nog kanske och göra den lite bättre.. Men det är mycket med skolan. Alltså prov läxor m.m.
Men nog om detta!
Idag skulle faktist jag och mamma gå på stan, men det blev så ont om tid och så, för vi skulle äta.. så vi skulle bara hinna gå i en timma. Och då far jag hälre någon annan dag.
Men jag gick med Linnea på stan till kl. 18.00. Fråga inte varför jag och Linnea skulle hinna men inte jag och mamma. Det är svårt att förklara.. Men mamma gick med pappa en snabbis och köpte ett par tofflor.
Ni ska få bilder på det jag köpte.












Jag skriver här nere. För jag tycker det ser så konstigt ut när man skriver under bilderna..

Bild 1 och 2: En ring - gina tricot 129kr
Bild 3: Skor - scorett 200kr. Kostar vanligtvis 999kr!
Bild 4:
Baslinne - h&m 50kr
Bild 5: En plånbok/börs - umbrella 199kr

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0