God Jul i efterskott!

Hejsan allesammans.


Hoppas ni alla har haft en riktigt trevlig jul
. Det har då iallafall jag. Men men. Klockan är 23.00 och det börjar dra sig mot kväll. Just nu så sitter jag och ser Love actually filmen. Den är väldigt bra tycker jag. Men iallafall så ska jag berätta lite om dagen. Linnea ringde och väckte mig ca: klockan 01.30 och frågade om jag ville följa henne på stan. Och jag tackade nej p.g.a att jag hade varit hela dagen med mamma och pappa och shoppat en hel del. Men då frågade hon om jag ville följa och bada på Piteå Havsbad och då tackade jag faktist ja trots att jag var så trött. Och Linnea bjöd mig också. Tack så mycket Linnea!♥ Jag kom hem klockan 19.45 och vi hade haft rätt så kul, vi blev lite less så vi for då hem. Sedan duschade jag. Och slappade efter det. efter det gick jag ut med hundarna. Och nu är jag här. Nu ska ni få en bild på mig idag:






Svartvit kofta - Peppercorn 350kr
Grå topp - Ellos 200kr
Tights - .....
Sockar - .....
Peace Halsband - Ur & Penn 98kr
Peace Armband - Ur & Penn 98kr


Nadja!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0