Happy New Year!

Hejsan

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen...
Men de närmasta dagarna kommer det att vara dålig uppdatering.
Men men..
Det är ju nyår idag. Jag hoppas verkligen att det har varit et bra år för er!  För mig har detta nog varit ett utav de sämsta. För det jag har fruktat som mest har självklart då inträffat. Men som sagt hoppas ni har haft ett underbart år. Och vi får se framemot det kommande året.






Vi ska snart fara tll Helena, där vidå ska fira nyår. Klockan 9 kommer Linnea och är med.  Sedan ska vi nog låta raketerna vara med i leken! Men ni får ha det bra.

Gott nytt år!

Nadja!♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har hänt ? >;(

2011-01-18 @ 20:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0