Gullunge! <3

Hejjsan.

Nu är det dags att gå och sussa xD
Imorgon ska jag nog vara med sötlinnea. Och vi får se vad vi hittar på. Något galet som vanligt.
Vi ska väl snart på valls och åka snowboard. Linnea ska lära mig. Jag är fortf. lite skraj sedan sist. När jag krockade i ett träd och höll på att bryta ryggen. Som sagt är man noob är är man.

Men nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt!







Måste bara säga att denna person är den underbaraste! Du finns alltid där för mig, vad som än händer. När jag inte mår så bra, så behöver man bara kolla på din så är allt över. Du måste bara få veta att du alltid kommer att vara en bit av mitt hjärta.. Och den biten är inte liten!


Älskar dig gumman! <3

Godnatt

Kram: Nadja

Kommentarer
Postat av: Linnea

^^ Naww ^^

du vat atta jag älskar dig <3

Vet inte om jag vågar åka med dig du blir så arg på mig då du inte kan :)

+ jag vet att jag är underbar <33

Skoja ( ÄLSKAR DIG GUMMAN )

2010-12-31 @ 02:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0